söndag 7 september 2014

Gunnar Kaj på Kröns



I helgen är det Väddös kulturdagar och liksom förra året hade jag igår bokat in mig på en workshop med Gunnar Kaj på Kröns trädgård.
Liksom förra året blev det tre fantastiskt roliga och inspirerande timmar och jag känner mig så nöjd med årets skapelser.

Där fanns massor av vackra blommor i alla möjliga färger att välja på, lila,rosa,gult... 
Jag försökte verkligen göra något färgsprakande och nytt, men det hela slutade med en skog och "Första snön".

Det är svårt att försöka vara någon annan än den man är...



På temat paradisisk skog skapade jag
"Första snön"

Dukat för Nobelmiddag med 29 cm
höga arrangemang.

I mitten av bordet står min ganska
anspråkslösa skog. Röret bredvid
beskriver mitt jag med fyra växter.

Hemma får snön hedersplatsen på
matrumsbordet.

Mitt jag hamnar i köket
(där det väl passar bäst?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar