söndag 16 juni 2019

Inga fler dygn av stygn

Idag plockade vi ner vår utställning så nu står Fru Strida galleri redo för nya "konstverk". 
Det har verkligen varit en fantastisk upplevelse att en gång i livet få ställa ut i ett riktigt galleri och dessutom har alla timmar som gallerivakt tillsammans med de andra brodöserna lett till intressanta samtal om tillvaron och livet.
Man pratar så bra medan man broderar. 
Borde provas av alla!





Redan vid uppbackningen förälskade jag mig i ett av Margitas broderier. Inspirerad av sin sommargranne konstnären Ingegerd Möller har hon gjort en tavla med mossor. 
Nu är den min!





Om två dagar börjar min semester. Då hoppas jag på fler dygn av stygn, fast på hemmaplan...

                                                                                               
                                                                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar