torsdag 20 juni 2019

Inspirationskälla

Mitt kombinerade pyssel- och arbetsrum vill jag ska vara en källa till inspiration och inte en plats där man lämpar av en massa bra-att-ha grejor.

Nu har jag städat och sorterat allt intill minsta sidenband,                              hittat nya platser för förvaring och stylat mina anslagstavlor.

Nu är jag alltså redo och inspirerad för sommarens små och stora pysselprojekt  - sy klänning, laga överkast, sy ihop kudde, dekorera tygväska, renovera fåtölj, bygga dockskåpskakelugn...



Gott om plats för dockskåpspyssel





Polerat skrivbord, nyuppsatt hylla och stylad anslagstavla


Nytillskott med retrokänsla




Bakom draperiet är pysselmaterialet i ordning 
I sypuffen ligger alla nysorterade  sidenband




Garderoben fylld med tyg och tråd



Fula och nyttiga saker dolda BAKOM skrivbordet




Och det bästa av allt, utsikten över hästhagen



Kan man bli annat än inspirerad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar